zondag 7 februari 2016

Look Who's Turning 38!


Tussen al het carnavalsgeweld hier in het dorp en alle bijbehorende feestjes voor de kinderen door, nog een kaartje gemaakt voor de challenge die deze week loopt bij TGIF Challenges. Een kleurenchallenge was eigenlijk nooit mijn beste kant, maar ik moet zeggen dat ik ze steeds leuker begin te vinden! De kleuren die je voor deze challenge moest gebruiken zijn Melon Mambo, Blushing Bride en Rich Razzleberry. Natuurlijk zijn die als echte SU-fanaat in mijn voorraad aanwezig!

Ik ben nog een keer voor de set Number of Years gegaan, wat is die toch gaaf! Op een achtergrond van Basic Gray, een prachtig stuk papier dat komt van een kaartje uit de Watercolor Wishes Card Kit, bestempeld en beplakt met de prachtige stempels uit de Number of Years set.

Misschien niet direct voor de hand liggend, maar de kleuren komen toch prachtig bij elkaar!







Built for Free Using: My Stampin Blog



Tot de volgende keer, liefs Linda!


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

3 reacties:

  1. LOVE YOUR CARD! This is beautiful! Thanks for playing at #TGIFC this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OK, I totally love this - it totally appeals to me!!! Love the watercolour and the white space!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Watercolor! I love it! Great job with the color combo this week. Thank-you for playing along with TGIF

    BeantwoordenVerwijderen