woensdag 28 mei 2014

Lift Challenge

Met de heerlijke kleuren uit de In Color collectie deze kaart gemaakt voor een challenge bij Lift Challenge. Wel een lastige challenge, ben er even voor gaan zitten en onderstaande kaart heb ik ingezonden.

With the beautiful colors of te In Color collection I made this card for a challenge at Lift Challenge. For me a tough one, It took me some time, but I send the following card in.

 
Cardstock: Stampin' Up! Whisper White, Baked Brown Sugar, Coastal Cobana.
Ink: Stampin' Up! Baked Brown, Coastal Cobana.
Stamps: Stampin' Up! Baby Prints, Label Love.
Extra: Stampin' Up! Artisan Label Punch, Coastal Cobana Ruffle Stretch Trim, Banner Punch.
 

9 reacties:

  1. Het is een erg stijlvol kaartje geworden!
    Mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De herhaling had ik zelf niet bedacht, maar ik vind het effect heel erg leuk. Mooie kleuren ook! Fijn dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is ook een toffe manier! Heel leuk gedaan, prachtige kleurtjes! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, Linda.
    Een heel erg mooie lift heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gaaf kaartje! Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je er van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf, door de herhaling een leuk effect! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen