dinsdag 25 maart 2014

SU-per Challenge #33

Deze week weer eens een creatieve week, voor de SU-per Challenge heb ik deze kaart ingezonden. Dit keer een kleurenuitdaging, voor mij een echte uitdaging, moet eerlijk bekennen dat ik wel even geworsteld heb met de kleuren.

This week I had a creative week, for the SU-per Challenge I send in this card. This time a color challenge, for me a real challenge, I have to admit I found it a difficult colorpalet.



Cardstock: Stampin' Up! Whisper White, Smokey Slate, Wisteria Wonder, Wild Wasabi.
Ink: Stampin' Up! Smokey Slate.
Stamps: Stampin Up! Gorgeous Grunge, Six Sided Sampler.
Extra: Itty Bitty Shapes Punch, rhinestones.
 
Heel leuk, mijn kaartje heeft de top 3 gehaald! Hierbij de banner van de SU-per Challenge, bedankt!
So nice, my card made the top 3! Here the SU-per Challenge banner, thanks!
 

7 reacties:

  1. Vind 'm heel erg mooi geworden, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is lovely! Great colors and I just adore the splats and flowers.

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou daar zie je anders niets van af. Wat een leuk kaartje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. (te snel op enter gedrukt)
    Hoe maak je die stipjes/ spetters?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart!

    Gezellig dat je meedoet met onze SU-per challenge.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan!! Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge.
    Groetjes, Carine

    BeantwoordenVerwijderen