vrijdag 31 januari 2014

Nog eentje op de valreep..

Soms heb je dat gewoon, te druk met van alles en nog wat en natuurlijk alles tegelijk. Al een tijdje zag ik een leuke challenge voorbij komen bij Crazy for Cas, maar het was er nog niet van gekomen om mee te doen. Vanochtend had ik even een uurtje tijd en heb dan eindelijk een kaart gemaakt om mee te doen. Last minute zeker, als het goed is, loopt de challenge tot vanavond 20.00 uur.. Maar niet minder gemeend! Vind hem zelf erg leuk geworden, heerlijk gebruik gemaakt van weer nieuwe stempels van Stampin' Up! Hieronder het resultaat:

 
Gebruikt: Stampin' Up! cardstock whisper white, Sahara sand en basic black. Stempelsets van Stampin' Up: Petal Parade, Perfect Pennants, Just Sayin', Hearts a Flutter met dies en de stempelset chevron borders van Papertrey Ink.



 

Mijn kaartje heeft de top 3 gehaald! Met trots mag ik de banner plaatsen en zelfs als guest designer een keer mee doen, lijkt mij erg leuk!
Top 3 button

4 reacties:

  1. Heel gaaf gedaan! Bedankt voor je deelname aan CFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een verschrikkelijk mooi eenvoudig maar zeer duidelijke kaartje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een mooi CAS kaartje geworden en past goed bij de sketch. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen